Dutch and English speaking Helpdesk Analyst in Budapest
EU-JOBS Kft. is a fast-growing recruitment company. Our international customer is looking for a
Dutch and English speaking Helpdesk Analyst in Budapest
Tasks:
Requirements:
What we can offer:
Apply:
If you are interested in the position please send your CV in English to the following email address referring to the name of the position: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Finn/flamand/norvég nyelvi telefonos tesztelőket keresünk!
Feladat: különböző állásokra pályázók nyelvismeretének telefonos tesztelése az alábbi idegen nyelveken:
- Finn
- Flamand
- Norvég
Amit kínálunk:
- versenyképes bérezés
- szakmai tapasztalatnak kiváló
- nem helyhez kötött munka
- alkalmi munkalehetőség – tanulmányokkal, egyéb munkával könnyen összeegyeztethető
- azonnali kezdés
Elvárások:
- a felsorolt nyelvek felsőfokú szintű ismerete
- legalább BA/BSc diploma
- kiváló szóbeli kommunikációs képesség, határozottság, magabiztosság, rugalmasság
- saját mobiltelefon
Előnyt jelent:
- a felsorolt nyelvek anyanyelvi szintű ismerete
- vizsgáztatói tapasztalat
Jelentkezés önéletrajzzal: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
ELTE Egyetemi Szolgálatszervező Kft.
1052 Budapest, Gerlóczy u. 11.
Multinacionális cégnél teljes vagy részmunkaidős állás egyetemi tanulmányok mellett.
Jelenleg olyan jelentkezőkre van szükség, akik holland nyelven felsőfokon kommunikálnak, illetve legalább középszintű angol nyelvtudással bírnak. Alább olvasható a pályázati kiírás.
A jelentkezők önéletrajzát a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre várjuk.
Köszönettel:Aszódi Éva
Dear Student!
A multinational company is looking for students who speak Dutch and English.
The student would be the interface between the customer contacting and the customer’s HR Department with any HR or Expense related queries.
The nature of the role is the same, however the variety comes with the calls/ e-mails.
Role and Responsibilities
• For improvement to HR Handle telephone calls and e-mail's queries
• Take ownership of the resolution of callers’ issues, giving guidance and solving problems at the first point of contact whenever possible within the target response time. Refer issues to Case Management SME when unable to resolve personally
• Log and track enquiries through to resolution using workplace processes and guidelines
• Communicate effectively to our customers on HR policy and processes, providing education where necessary
• Work as a member of a team to minimise customer wait times, maximise customer satisfaction and response accuracy
• Participate in information sharing with other members of the team. Identify trends and pass recommendations case management experts
• Take ownership of the resolution of callers’ issues, giving guidance and solving problems at the first point of contact whenever possible within the target response time.
• Log and track enquiries through to resolution using workplace processes and guidelines
• Communicate effectively to our customers on HR/Expense tool and usability, as well as on country specific policy and processes, providing education where necessary
• Support other HRC Departments with Compliance Test or any other activities upon management request
• Work as a member of a team to minimise customer wait times, maximise customer satisfaction and response accuracy
• Ensure productivity and high level occupancy
• Follow business controls guidelines, corporate instructions and internal processes during work
Required
High School diploma/GED
Dutch: fluent
English: at least intermediate
A Geodis Calberson Hungaria Kft. a világ több mint 50 országában működő, 30.000 főt foglalkoztató, dinamikusan fejlődő, francia tulajdonú logisztikai szolgáltató vállalat. Budapesti irodánkba keresünk tehetséges és motivált kollégát
Ügyfélszolgálati munkatárs
/holland/
pozícióra.
A kolléga megszervezi a vevői megrendelések kiszállítását a központi raktárból, fogadja a reklamációkat, és ha szükséges, intézi a termékcserét.
Elvárások:
Személyiség:
Kiváló kommunikációs készség,
Amit kínálunk:
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük, szíveskedjen magyar és angol nyelvű pályázatát az alábbi elérhetőségre elküldeni:
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
További információért kérjük, hívja a következő telefonszámokat: (+36) 1 880 9300 vagy (+36) 1 880 9326.
Nederlandse Ambassade zoekt receptioniste
Basic details of job
Job title: Receptionist/switchboard operator
Unit/mission: BDP-AZ/CZ
Job level: 04
Number of hours: 37.5
General features of job
Possible duties
-receiving requests, handing out and administrating office supplies (pens, paper, cartridges, staples etc.);
-preparing new orders for approval by Plv-HBV;
-placing the orders.
Actual duties
DUTIES AND RESULT AREAS
Description of duties:
• Operate the telephone by answering, connecting people or taking messages
• Receiving clients from the Consular Section and perform basic Front Office duties
• Receiving guests of Embassy staff
• Renewing Diplomatic ID's for expats of the Embassy and their family
• Making hotel reservations
• Keeping the office supply administration and stock up to date
• If necessary perform other tasks than mentioned if they are relevant for the running of the Embassy
• If necessary provide services to HBV in the field of secretarial, administrative, translation and interpretation work
Description of result areas:
• The Embassy's incoming phone calls need to be answered at all times and as soon as possible
• Visitors need to be attended directly after entering the building
• Office supplies need to be available at all time
• Office administration need to be up to date at all time
WORKING ENVIRONMENT
The Embassy has in total six departments. The AZ/CZ department has apart from the receptionist 6 employees: the head of the department (HBV) , the deputy HBV, consular assistant, the administrative assistant, one driver, and a guard-gardener-driver. Together they are responsible for a professional and pleasant environment in which the other sections can perform in a successful way.
JOB REQUIREMENTS
The receptionist is a friendly, supportive, flexible and pro-active person who likes to work with other people. She works well under pressure and has a high degree of social intelligence, which will enable her to develop excellent working relations with both expatriate and Hungarian members of the Embassy staff, with relations of the Embassy and within the field of customer satisfaction. She speaks a good level of Hungarian, English and Dutch language and is willing to invest effort in the development of her abilities to perform her tasks well and prepare herself for new tasks if they are added to her portfolio.
Knowledge and skills
Level of education: pre-vocational level (plus relevant courses)
Level of experience: some experience required
Other remarks (to be completed by mission)
The receptionist/switchboard operator's main task is to take care of phone calls and help visitor's. Her other tasks are of secondary importance in case her main tasks take all her time.
H | K | Sze | Cs | P | Szo | V |
---|---|---|---|---|---|---|
1
| ||||||
2
|
3
|
5
|
6
|
7
|
8
| |
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|