Department of Dutch Studies - Eötvös Loránd University

Álláslehetőségek-en

Dutch and English speaking Helpdesk Analyst in Budapest

Dutch_and_English_speaking_Helpdesk_Analyst-2

 

EU-JOBS Kft. is a fast-growing recruitment company. Our international customer is looking for a

Dutch and English speaking Helpdesk Analyst in Budapest


 

Tasks:

  • Handling inbound phone calls and e-mails regarding specific applications and softwares
  • Properly logging each case in the computer system
  • Solving the problems effectively and following-up unsolved cases
  • Cooperate with colleagues abroad too

Requirements:

  • Fluency in Dutch and English is a must
  • User level computer literacy and desire to learn more about ICT solutions
  • Willingness to work in shifts
  • Strong customer orientation
  • Excellent problem solving and communication skills
  • Flexible, open minded and cheerful personality
  • Fresh graduates are welcome

 

What we can offer:

  • Competitive benefit package,
  • Multinational culture and membership of a lively team
  • Modern work environment
  • Talent management program and career opportunity
  • Possibility to learn more about ICT and acquire certificate

Apply:

If you are interested in the position please send your CV in English to the following email address referring to the name of the position: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Finn/flamand/norvég nyelvi telefonos tesztelőket keresünk!

Feladat: különböző állásokra pályázók nyelvismeretének telefonos tesztelése az alábbi idegen nyelveken:

-          Finn

-          Flamand

-          Norvég

 

Amit kínálunk:

-          versenyképes bérezés

-          szakmai tapasztalatnak kiváló

-          nem helyhez kötött munka

-          alkalmi munkalehetőség – tanulmányokkal, egyéb munkával könnyen összeegyeztethető

-          azonnali kezdés

 

Elvárások:

-          a felsorolt nyelvek felsőfokú szintű ismerete

-          legalább BA/BSc diploma

-          kiváló szóbeli kommunikációs képesség, határozottság, magabiztosság, rugalmasság

-          saját mobiltelefon

 

Előnyt jelent:

-          a felsorolt nyelvek anyanyelvi szintű ismerete

-          vizsgáztatói tapasztalat

 

Jelentkezés önéletrajzzal: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ELTE Egyetemi Szolgálatszervező Kft.

1052 Budapest, Gerlóczy u. 11.

Tisztelt Hölgyem/Uram!
Szeretném a segítségét kérni abban, hogy az alábbi álláslehetőség eljusson azokhoz a hallgatókhoz, akik szívesen vállalnának multinacionális cégnél teljes vagy részmunkaidős állást egyetemi tanulmányaik mellett.
Jelenleg olyan jelentkezőkre van szükség, akik holland nyelven felsőfokon kommunikálnak, illetve legalább középszintű angol nyelvtudással bírnak. Levelemhez csatolom a pályázati kiírást, a jelentkezők önéletrajzát a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címre várjuk. Kérdés esetén személyesen is szívesen állok rendelkezésükre, időpontot ezen az e-mail címen keresztük tudunk egyeztetni.
Köszönettel:
Aszódi Éva

Multinacionális cégnél teljes vagy részmunkaidős állás egyetemi tanulmányok mellett.

Jelenleg olyan jelentkezőkre van szükség, akik holland nyelven felsőfokon kommunikálnak, illetve legalább középszintű angol nyelvtudással bírnak. Alább olvasható a pályázati kiírás.

A jelentkezők önéletrajzát a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címre várjuk.

Köszönettel:Aszódi Éva

 

Dear Student!

 

A multinational company is looking for students who speak Dutch and English.

The student would be the interface between the customer contacting and the customer’s HR Department with any HR or Expense related queries. 

The nature of the role is the same, however the variety comes with the calls/ e-mails. 

 

Role and Responsibilities

 

• For improvement to HR Handle telephone calls and e-mail's queries 

• Take ownership of the resolution of callers’ issues, giving guidance and solving problems at the first point of contact whenever possible within the target response time. Refer issues to Case Management SME when unable to resolve personally

• Log and track enquiries through to resolution using workplace processes and guidelines

• Communicate effectively to our customers on HR policy and processes, providing education where necessary

• Work as a member of a team to minimise customer wait times, maximise customer satisfaction and response accuracy

• Participate in information sharing with other members of the team. Identify trends and pass recommendations case management experts

• Take ownership of the resolution of callers’ issues, giving guidance and solving problems at the first point of contact whenever possible within the target response time. 

• Log and track enquiries through to resolution using workplace processes and guidelines

• Communicate effectively to our customers on HR/Expense tool and usability, as well as on country specific policy and processes, providing education where necessary

• Support other HRC Departments with Compliance Test or any other activities upon management request

• Work as a member of a team to minimise customer wait times, maximise customer satisfaction and response accuracy

• Ensure productivity and high level occupancy

• Follow business controls guidelines, corporate instructions and internal processes during work 

  

Required 

High School diploma/GED

Dutch: fluent

English: at least intermediate

 

Facebook